what the hell



1. Megan Fox
2. Sophia Bush
3. Angelina Joulie


Nu är det såhär då att jag har tänkt! (haha kände mig som Runar i "hem till midgård" nu...)
I majoriteten är det solbrända blondiner som folk vill se. Enligt mig är det inte det snyggaste som finns direkt.
Det är klart att det är fräsht att vara solbränd men det är minst lika fint att vara blek. Kolla lixom på dessa kvinnor som enligt mig är top 3 vackrast i världen. 
Det jag försöker säga är att folk som inte kan bli bruna ska skita i det. Och de som snackar en massa skit har inget bättre att komma med.
Jag själv har aldrig haft svårt att bli brun. Jag blir väl inte svart direkt, men jag anstränger mig inte speciellt mycket heller för att bli det.
Mina lillasyster har på senare tid börjat att få pigment, men eftersom hon egentligen är rödhårig är det inte så lätt.
Jag tycker att hon ska vara stolt över att vara blek och ha fräknar osv.
Jag säger inte heller att det är fult att vara solbränd, för det är det inte! Men det är så mycket snack om att man ska vara brun osv. Från Rödhårig till blondin till brunett. Blek eller brun. Detta är bara något nytt som vi snackar om. Innan var det tjock eller smal. Undra vad som kommer nästa gång?
Så jag hoppas att folk inte solar ihjäl sig för att bli snygga och bruna.
Ni är fina precis som ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0