onsdag wednesdag miercolés

Nu har jag precis ätit pappas pannkakor som kan vara världens godaste!
Gjorde en hungrig mage glad (och mätt).

Red Camomille lite mer än förväntat idag. Mamma sa till mig att bara jogga lite i skritt och trav men det slutade med att jag gjorde lite byten i var tredje. Tur att jag gjorde det för hon bytte ÄNTLIGEN rent till vänster! Nu jävlar är jag taggad. Hoppas att jag blir frisk snart bara.

Jag blev lite glad åså för det. Så nu vet ni :)


Dessutom fick jag höra att både Tyra Sjöstedh och Jay Smith kommer till Eksjö stadshotell i slutet av Mars. Självklart är det bara för Östanå, och just nu hatar jag mig själv för att jag inte går i Eksjö. hehe




photo: Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0