kvinno och fettisdagen.

Ni har väl inte missat att det både är internationella kvinnodagen och fettisdagen.
Själv "firar" jag det med att äta pizza till lunch och köpa en chipspåse till kvällsmat.
Semlor blir det inte för mig idag, det blir lite för mycket sådant när man jobbar på Princess, haha.

Skrittade ut på Camomille med Matilda och Vanten. Om ni är lite stressade är ett tips att inte rida ut med henne, tog typ 1000 år innan hon kom upp på sin häst, garvade läppen av mig...

Ikväll ska jag bara chilla och kolla på film. Funderar på att dra och gymma imån innan skolan, om Lina svarar då vill säga.




camomille är kvinnan i mitt liv ♥
(skämt åsido)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0