I know what you did last summer

God kväll!
Har varit i stallet hela dagen och inte gjort ett skit. Borde varit hemma och vilat ut mig egentligen jag vet. Men kom dit efter skolan och sen kom jag inte hem igen förräns mamma slutade. Sov lite i klubbrummet iallafall. Undra vad de små barnen tänkte när de har sett mig? haha
Satt och tänkte på en massa saker som jag måste hinna med nu i vår och sommar också. Hoppas på att det kan bli kanon! :)
Kommer med ett färdigt inlägg snart också.





men först och främst bara leva livet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill ha den bilden, send me the picture bitch!!! snällllaa :>

2011-03-03 @ 20:04:10
URL: http://miissjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0