4 mars

Sitter hemma nu och vräker i mig chips. Är egentligen inte så hungrig men kramperna slutar lite mer om jag äter iallafall.

Dessutom fick jag vet mitt matteprov idag. Jag har nog aldrig varit så glad över att vara 1 poäng från ig. haha
Hästen red jag igenom ordentligt efter skolan. Mest för att hon vilade igår och var spänd idag. Hade velat vara med på klubbdressyren imån, men jobbet ställer till det igen då. Så ni kan ju gissa vad jag ska göra ikväll då ja... Sitta hemma med chokladbollar och marabou. hehe
Imån åker jag till Persö och hopptränar efter jobbet och sen får vi se vad som händer!
Kommer med en bildbomb från Thailand här strax.

Dessutom har världens bästa kompis Nelly kommit hem nu! Äntligen :D




ne, normala har vi aldrig sagt att vi är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0