2 mars

God eftermiddag bloggen!
Jag har faktist inget att säga mer än att idag drog jag mig till skolan.
Började kvart i elva så det var ju inte så farligt. Gick efter en lektion, eller det gjorde alla.
Haha skönaste klassen.
Jag drog hem till Linn efter skolan med Lina och chillade lite, snackade om oth osv.
Nu sitter jag på Persö och ska snart ta in Camomille, hoppas på attj jag orkar rida ett pass idag.
Min huvudvärk har blivit värre och "halsflussen" är sådär. (Alltså jag vet ju inte riktigt om det är halsfluss, men vad ska jag säga? Man kan väl få överdriva lite? hehe)

Dessutom blir det vårspel för min del i år också!!! På Pricken dessutom. Hur roligt som helst.
Träning redan nästa onsdag, taggad! :)



Förra året när jag var vårprinsessa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0