we're just friends, but theres another look there in your eyes

Har inte så mycket att skriva ikväll mer än att jag måste kolla igenom allting och packa ner det allra sista.
Imån klockan 14.00 går tåget till köpenhamn! Den bor vii på hilton en natt och dagen efter går flyget! :D

Var i Eksjö med Nelly och träffa tjejerna en liten stund. Nu har jag vaxat benen och det var fanimig sista gången jag gjorde det! Usch vad ont det gjorde. Men nu är de lena och fina iallafall :)

Nu ska jag kolla på Black Swan och så hörs vi imån innan jag åker. :)

pusshej



För ett år sen innan jag åkte till London var jag såhär mörkhårig. Lite sugen på att färga tillbaka det är jag allt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du blogga när du är i thailand? :)

2011-01-28 @ 23:15:21
Postat av: Lina

Ha det så bra Becca! Kommer sakna dej! :*

2011-01-28 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0