våra brister gör oss till människor




Ifall ni kommer att sakna mig så har jag tagit med massa roliga kort nu! Som sagt, mina föräldrar är nog väldigt stolta över att jag har fått ett sådant vackert gristryne...
MEN
Detta kommer jag att åka i då:

Hatten- Bikbok
Halsband- marknad på öland
Tröja- Gina
Shorts- HM
Ringar- Marknad, Glitter, Gina.
Armband- HM

Nu måste jag kolla så att spotify på mobilen inte har gått ut. Packat ner tre böcker med. Undra om det räcker för flygresan?
Om jag dör eller något ska ni veta att jag är glada att ni har läst min blogg! Att jag älskar min pappa som inte åker med. Att mina hästar är mitt allt och mina vänner är bäst!

EN STOR FET KRAM FRÅN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0