I know what I can do, and so do you

Nu är jag klar med allting! Städat rummet och packat klart nästan allting. Lite småsaker som jag köpas bara. B.la. batterier till självutlösaren också. Ikväll blir det chill med film och imån är det studiedag. Tänkte rida på morgonen också men nej, då har mamma vaccinerat dom. Så jag får vänta till efter Thailand! Då vi förhoppningsvis flyttar Camomille också, hårdtråning som förr i tiden ska det bli då! :)
Jag ska alltså inte sluta med hästar! Har fått många frågor om det. Och jag blir lika glad varje gång jag får höra att jag aldrig få slänga bort den talangen jag har och att jag kommer att komma långt om jag kämpar på. Det roliga är att det inte bara är människor jag känner som säger det. Utan det kan komma fram folk till mig på fester m.m. och fråga om det är jag som är Rebecca Andersson och att dom följde mig när jag tävlade förr.  
Det hjälper mig ibland! ♥


Slänger in en skön bild som jag hittade ;)

Kommentarer
Postat av: juliciouz

Nu kan man anmäla sig till Dagens Blogg hos mig! :D

2011-01-27 @ 20:09:00
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0