minnen

Igår när jag hade tråkigt hittade jag en låda som jag sparar allting i. Det är skolarbete, betyg, protokoll, grattiskort, tidningsurklipp osv.




Bild 1. Mitt omdöme som jag fick när jag proade på Persö.
Bild 2. Protokoll när jag red på 75%, Strömsholm väljandet, tävlingsterminen och broschyren om valborg. 



Brevet med pengarna som jag fick på DM. Ett kort från nattis när vi var i Västervik på klassresa och firade min födelsedag. Renates namnskylt och en "värdecheck" jag fick av min lärare i 6:an för jag var så bra kompis tydligen. haha





På min kusins bröllop förra året var det ett häfte som beskrev alla.




Ni märker att mitt stora och enda intresse var hästar när jag var mindre? Levde seriöst för stallet.
Saknar detta lite ibland, speciellt när jag kollar på gamla bilder på bdb från när vi var små. haha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha ett grattis kort från min på 13år dagen ;) STOLT haha PUSS

2011-01-10 @ 21:48:07
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0