lite seg kväll skulle jag vilja kalla det

Jag vet att min blogg suger, okej!? Nej men det är några som frågar varför jag aldrig uppdaterar, så jag får väl göra samma sak som de flesta bloggar gör nu då.

gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
såklart

höll du några av dina nyårslöften?

jag hade inget så nej.

blev någon av dina vänner förälder i år?
ne, inte vad jag kommer på nu iallafall

dog någon som stod dig nära?
ja

vilka länder besökte du?
inget, men drar snart till thailand!

är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ja, ganska mycket faktist. Mer tävlingar m.m.

vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det är flera stycken faktist. Min fest, valborg, stadsfesten m.m.

största misstaget?
inget tror jag, man lär sig av dom och blir en bättre människa, eller? 

har du varit sjuk eller skadat dig?
varit sjuk, skadad är jag väl alltid.

bästa köpet?
Jadu, jag har köpt ganska mycket bra saker i år faktist

vad spenderade du mest pengar på?
kläder I think

gjorde någonting dig riktigt glad?
jadå! :)

vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?

lite john mayer och tyler hilton låtar kanske

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
som vanligt, upp och ner.

vad önskar du att du gjort mer?
ridit

vad önskar du att du gjort mindre?
kanske litat på människor som inte kan glädjas åt andra?

hur tillbringar du julen?
med mina kusiner och släkten.

blev du kär i år?
nopes

hur många förhållanden?

0

favoritprogram?

One tree hill, gossip girl och NCIS

bästa boken du läste i år?
jag vet inte faktist. :o men det va kanske "som maskrosfrön med vinden"

största musikaliska upptäckten?
vadå artister? isf är det väl john mayer eller nån

något du önskade dig och fick?
har inte önskat mig så mycket men fick det jag ville :)

något du önskade dig men inte fick?
inget jag kommer på nu, men några miljoner hade ju inte varit fel

vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var i skolan, plockade ner en massa foton som mina kära vänner hade satt upp. åkte sen hem och gjorde iordning inför min fest på kvällen. Mina närmaste vänner kom och det blev en riktigt rolig kväll med dricka, grillad mat och dansande.

finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja det tror jag säkert. får bestämma det till detta året istället.

hur skulle du beskriva din stil år 2010?
lite olika, men miley cyrus stil som inspiration kanske

vad fick dig att må bra?
choklad och tv

vem saknade du?
deni

de bästa nya människorna du träffade?
det är en massa, men antagligen de jag umgås med nu. Både i och utanför skolan. :) 

årets hetaste kändis?
de flesta vet att jag säger robert pattinson, men kör väl på robert buckley och stephen coletti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0