jobbigt

Alltså FAAAAAN med stora bokstäver! Jag har knappt sovit nånting inatt och bara hostat och snytit mig. Vid fyra tiden gick jag ner och hämtade lite halstabletter, och kom på att vi har ju nässpray. Men tror ni inte att det är slut eller? Så nu får jag nöja mig med att snyta mig varannan minut och vänta till mamma kommer hem vid fem.
Jag är jättehungrig med men så fort jag tänker på mat så mår jag illa :( vafan är detta?
Så imån kan jag inte jobba, och jag som hade sett fram emot att ha en rolig helg...
För försöka sova lite, och kolla på oth lite sen med, just nu läser jag nog en av mina nya favoribloggar. Hanna Montazami. Sjuuuukt bra stil har den tjejen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0