I want a perfect moment

Sååå nu har jag läst igenom 467980 bloggar. Ne inte riktigt men nästan haha ;)
Skolan idag var tråkig men härligt att träffa klassen igen! Fick veta lite betyg osv.
Kom på att jag har fullt upp innan jag åker till thailand! I helgen är det klassfest förmodligen och sen ska jag träffa tjejerna, och dessutom åka pulka med Carro. Helgen efter det är det två födelsedagsfester samma dag tyvär och jag kan bara gå på en av dem, så det blir i eksjö. + jobb på det.
Lördagen efter åker vi ner till köpenhamn för 14.00 på söndagen går flyget till värmen!



När jag än kollar ut på dygnet har jag alltid så fin utsikt från mitt rum! Vem tackar nej till detta lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0