det är nyheter på tv nu.

Tagen av Olivia

är du kär just nu? nej 
vem är den snyggaste du vet? robert pattinson
vilken är den bästa filmen tycker du? av alla jag har sett måste det nog bli titanic!
vad är det finaste på en kille enligt dig? hehe, kindbenen och håret
vad använder du för smink? mascara och foundation dagligen, vid utgång blir det mer.
tkr du alla tjejer ska ha långt hår? nej, page börjar bli riktigt snyggt tycker jag!
gillar du karuseller? såklart! höjdskräcken ♥
vad tkr du en vän ska ha som personlighet? glad, snäll och pålitlig är nog det viktigaste
vad ska du läsa när du går ut 9an? jag går handel- inriktning handel service sen.
vilken skola kommer du gå på då? brinell går jag på dåå.
Gillar du att lyssna på rock? bäst
Vad tycker du om Victoria's Secret? snyggt, men lite väl dyrt att handla för mig dagligen kanske ;)
Vilka bloggar läser du? tyras, kenzas, kissies, paow, hanna montazami, isabel adrian, kajsas x2 och nattis läser jag dagligen. Andra läser jag 2-3 gånger i veckan.


GRATTIS TILL ALICE IDAG OCKSÅ! BARA 1 ÅR TILL 18 NU! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0