1/1 -11

Heeeeeej! hur mår ni? Jag mår iallafall kanon. Lite trött och ont i fötterna ochså. Ska berätta lite om gårdagen då som blev riktigt lyckad!
Vid fyra tiden gick jag, Moa, Alice och Kajsa hem till Moa. Lite senare kom Ronya också. Vi började göra oss iordning och efter det laga mat. Vid sex kom Ida, Elin och deras två kompisar från Växjö Ida och Towe. Vi började dricka lite och även äta en massa mat.
Efter ett par timmar kom även killarna också, och yttligare någon timma efter några fler tjejer. Då var festen igång! Mycket prat, drickande, dansande, skrattade drog vi ner till torget så att vi skulle hinna se tolvslaget. Fint med så många fyrverkerier tycker jag. :)
Efter att ha hälsat på alla gick vi vidare till någon efterfest, dock hade jag inte sett 3/4 av dem innan.
Vid två gick jag och Kajsa hem till Moa, jag somnade runt tre.
Hade på mig mina klackskor i 9 timmar igår, snacka om att ha ont i fötterna. haha

Dessutom har jag godisförbus från och med idag. Se hur det lyckas. ;)



this is so over, fuck you candy!

Kommentarer
Postat av: Petra`s

Men...det ser ju så gott ut! Föresten så tar det bara ca 10 dagar så ska sockersuget va borta. Lycka till ;)

2011-01-02 @ 00:20:17
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0