you've been waiting for it all

Lista tagen av tyras.

När vaknade du imorse?
Svar:
vid halv nio kanske.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Vad är klockan, när skulle jag hoppträna och hur mår mitt huvud.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Joo, mamma och pappa och Olivia. Ringde var och en kanske 5 gånger och inget svar.
Jag skulle fråga när mamma kom till stallet med nycklen.

Vilket humör är du på?
Svar:
Just nu är jag på ganska bra humör.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
sockar, vanlig tröja och ett par tights.

Har du ont någonstans?
Svar:
Huvudet, revbenen, kroppen, magen. Haha fan vad jag gnäller...

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Coooola! Är dock skithungrig. Har bara käkat en kexchoklad och druckit en jalla och en cola.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Deeeni, har ni något att fundera på :')

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Det var nog i Jönköping i fredags!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Blogg.se och efter det facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag har jag hopptränat Camomille, och efter det har jag varit hemma och sovit i soffan.
Nu ikväll ska jag väl käka tacos och kolla på Wallander.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
The Maine- inside of you aukustisk. Världens finaste låt.
Jag har faktist följt dem enda sen jag såg dem i Sweet 16 på Mtv.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Jadu, om man gillar mycket bilder så passar min blogg. Jag skriver om hästar, kompisar, shopping fester osv. Jag kan ju inte bestämma vem som ska läsa den. Alla är ju olika lixom, och min blogg är "jag". Ingen kan ju tycka om alla.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Var i stallet eftersom jag flyttade Camomille :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jaa, jag har ju en fin hästapålle :)

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Det var igår på fest.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Frukost. hehe

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
En stol.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
tio över fyra kanske. (lovar att jag inte kollar ;)

Vad borde du göra idag?
Svar:
Städa mitt rum. Dock kommer jag aldrig igång med det...

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Ridkläder och mjukisdress. En massa filtar också, det är kallt så in i!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Sådant här tycker jag är jättesvårt! Jag skulle vilja fråga några stycken ganska så mycket nu som gör mig irriterad. Sen är det klart man skulle vilja fråga allvarliga frågor typ till Presidenten och så, fast det kommer ju aldrig att hända. ;P




ett par bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0