torsdag 10 februari

nytt besöksrekord igen! galet!

Idag har vi iallafall varit på Platinum och shoppat. Det fanns så himla mycket söta kläder! Tyvär var allt i en storlek och man fick inte prova så jag fick gissa till mig lite vad jag kunde ha och inte. När jag kommer hem visar det sig att allt passar! Då blir jag glad :D Dessutom köpte jag ett skitsnyggt armband med. Visar det när jag hinner.

Igår var vi på Ocean World och det var sååååå häftigt! Var lixom 5 cm från en vithajs (tror jag) tänder. Ja, eller nu vet ni. hehe

Både jag, mamma och Olivia saknar ju hästarna så imån ska vi åka och kolla på hopptävlingar här i Bangkok. Tror det kan bli jättekul! Dessutom har vi kollat galopptävling och baseball på samma arena.



Hoppas allt är bra där hemma som sagt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0