svar på fråga



Jag har fått så söta kommentarer på sista tiden! Vissa mindre söta, men dom tur är finns det ju "en ta bort" knapp.

Inom ridningen är min största förebild min mamma! Hon är ganska självständig när det gäller människor. Hon har ett jäkla humör och är otroligt envis. Hon pushar mig och ger sig inte förrän det är perfekt! Hon är väldigt kritisk men ger komplimanger när något är bra. Hon daltar inte med något och säger vad hon tycker. Det konstiga är 9/10 gånger har hon rätt. Hon har väldigt lätt att se igenom människor.
"Rebecca kallar du verkligen det där en vän?" osv.
Mamma har ingen speciell känsla för kläder (förlåt), musik eller något sånt. Men något som hon verkligen kan och ingen kan ta ifrån henne är känslan för hästar och ridningen. 
Min mamma är en stark människa som står på egna ben och jobbar för det hon vill uppnå.
Lever för det hon älskar helt enkelt!

Hon är inte bara min förebild för ridningen, utan en vägvisare i livet.




döda mig inte (som linas mamma kommer göra ;) för denna bilden.

Kommentarer
Postat av: lina

Du e ju för goer! :D

2011-02-23 @ 09:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0