sista dagen pa koh samet

Chill som fan ikvall! Kom nyss hem fran en reggaebar dar det var liveband osv. Jattemysigt!
Ikvall ar det sista natten for oss har pa Koh samet, och detta ar ett stalle som jag aldrig kommer att glomma.
Hur trevliga manniskor som helst!
Dessutom spelade jag volleyboll idag med en massa killar och gubbar. Skulle jag nog inte ha gjort, de var valdigt tavlingsinriktade och nar de markte att jag var valdigt dalig sa blev de lite smatt sura ;) hehe
Vad har vi gjort mer idag? jooo, jar har fatt massage for andra gangen! skoont!
Garkvallen var ju lite galen och sa. Limbo under brinnande eld och hoppa hoppred med en brinnande lina. Hur haftigt som helst.
Nu ska jag nog snart dra mig, tror inte att det ar sa mycket mer att beratta har.
jo forresten. PAPPA RING NAR DU SER DETTA!



(bild fran falsterbo)


Kommentarer
Postat av: Kajsa & Ingrid

Vilken luring ! tyckte väl att det var lite väl blått vatten!! Men Falsterbo kan väl också vara helt undernart !!

2011-02-06 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0