put a smile on your face, and that's what make me smile

Red Camomill idag på fritimman. Jag är överlycklig för att ha ridhus just nu haha!
Samma fina häst idag som igår. Hon har ju sån utstrålning så det är sjukt. Inte konstigt att hon har 10 på typen.
Jag red mycket övergångar och även lite över bommar. Galoppfattningarna sitter som smäck nu och det blir bara roligare och roligare att rida henne!
Jag har så snälla föräldrar
"Det är inte mycket du är riktigt bra på... Men rida kan du bättre än de flesta!"
"Ja, det är något som ingen kan ta ifrån dig"

Jahopp, tänkte jag. Känn ingen press att förbättra dig och få ett poäng över det vanliga, haha. Nämnligen 10.


Kommentarer
Postat av: juliciouz

fin bild:)

2011-02-22 @ 11:21:02
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0