most of all, I miss the old times

Okeeej, som ni vet tycker jag att bloggar inte är bra utan bilder. Och sitter därför och undrar varför jag själv inte har några? Ibland överträffar jag mig själv... (säger man så?)

Iallafall då om ni ville veta så sitter jag ju ofta och tänker ganska mycket, tro det eller ej. Dock är det sådant som jag väljer att inte dela med mig här, för att jag tycker att personliga saker ska man hålla för sig själv. Men när man låter en enda person komma utanför hela tiden är det för jävla lågt rent ut sagt. (och ja, ni vet vilka ni är förhoppningsvis). Sen är jag inte en sån som skriver saker på internet utan är jag irriterad är det face2face som gäller! Tyvär funkar inte det nu eftersom jag är några 100 mil ifrån Sverige. Så jag hoppas att jag slipper se sånhär skit mer. Om det är mig eller någon annan får ni räkna ut själva.

Okej, nu har jag fått skriva av mig. Men det finns en massa som jag saknar med! Och jag kan knappt vänta tills jag har flyttat Camomill till Eksjö så att jag får vara med folk som jag får bra av. :)
Läs Johannas blogg. Hon skriver en massa om sin häst. Sånt man blir glad av helt enkelt! 

Nu ska jag läsa igenom en massa bloggar som jag inte har hunnit. Är fan över 700 inlägg på bloglovin...

 

Midsommar 2009 året. Lite galet var det!



DM 2009.


Kommentarer
Postat av: Joohanna

Tack för länken beccis! hoppas ni har det superduper bra där borta i Thailand så syns vi när du kommer hem :) puss

2011-02-11 @ 13:58:49
URL: http://miissjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0