if this heart is gonna break its gonna take a while to break it

God morgon! En ny dag med nya möjligheter. haha skojar, (mina dagar har alltid möjligheter)

Iallafall så är jag på bättre humör idag och snart ska vi åka till någon marknad med massa väskor, smycken osv. Hoppas jag hittar lite. Dessutom är det bara 4 dagar tills vi åker hem. Innan var det ju lixom "nu är det bara 4 dagar tills vi åker". haha sjukt.
Igår kväll var jag, mamma, Anga och Hugo ute och käkade. På vägen hem köpte vi två filmer. The Social Network och 17 again till Olivia. Men vi kollade bara på den förstnämnda och det ska man nog inte göra om man är lite trött i huvudet... Snack om hackers och tekniska saker hela tiden. Mina hjärna var inte speciellt förberedd på det.

Men nu ska jag käka lite frukost och sen ska vi dra oss. Ikväll får vi se vad som händer. :)
puss


Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-12 @ 22:06:11
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Nathalie's notebook

SNygging! Har du det bra i Thailand? :D

2011-02-15 @ 20:18:36
URL: http://nathaliepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0