All you wanna se me do, is fall

Jag vet inte riktigt vad felet på våra katter är. Men något är det...
De springer runt i hela huset som om de vore ninjor. Nu ligger Måns på span bredvid mig och kollar in Pelle som går och letar efter honom. Haha
Camomille red jag på lektion idag. Så söt är hon. Det trodde jag inte hon skulle klara av men hon var så duktig såå :)
Imån har jag två prov. Först praktisk marknadsföring och sen matte. Ska till skolsköterskan på hälsokontroll med. Usch!
Efter det drar jag och Nattapattapärongpung till jönköping för att shoppa och käka på McDonalds! Tycker att jag förtjänar det faktist.
Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga inpackning i mitt hår.

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 21:53:41
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0