3 februari

Jag börjar ju bli riktigt duktig på det här att hålla bloggningen uppe ;)
Idag har vi vrit och snorklat!! En av de häftigaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Inget man hade tackat nej till om man hade fått chansen om man säger så. Oljemassage har vi också hunnit med. Skönt som in i.
Jag har lyckats att bränna mig också! Men inte lika myckt som min prickikorv till syster...
Nu ser jag att killarna med magrutor leker med elden igen så kanske ska gå ut och kolla på dem!
Jag tror att ni har det bra i Sverige, även om vi har det lite bättre här! (ikväll är det dessutom gratis drinkar efter nio)
pusshej
GRATTIS TILL LINA IDAG MED :)



miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0