23 februari

Fyf*n vad jag är trött på denna kyla just nu! 10 ton kläder och fryser lika mycket iallafall.
Inte så mycket att göra åt, jag ska väl ändå vara glad som har fått vara borta 3 veckor från vintern.

Nu ska jag vara lika lat som igår och kolla på film istället för att plugga. Men jag ska faktist läsa 5 kapitel i morgon bitti innan skolan har jag lovat mig själv. Frågan är bara om jag håller det...

Efter skolan ska jag fika med Kajsa och Elin som jag inte har träffat på en månad. Ganska sjukt alltså!
Men jag tar med kameran så ni kan få lite nya bilder.
Ska göra ett collage från Thailand också med bilder som inte finns på facebook när jag får tid över. :)



Värmen skulle inte sitta fel nu!
Dock inte männen i bakgrunden som ville bjuda mig på cigg hela tiden. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0