1 februari 2010 08.53

Nu ska vi snart dra oss mot slummen med anga. Jag tycker det ska bli intressant faktist!
Sedan vidare till Koh Samet.
Igår var vi först och solade lite ute vid poolen, sen åkte vi till en skönhetssalong. Jag fixade håret (skulle jag inte gjort, drömde att jag blev rödhårig inatt) och manikyr också. Jag spelade även lite basket med Hugo och nån annan. På kvällen gick vi ut och åkte Sky Train (har även hunnit med TukTuk) och åt, sen gick vi lite på marknaden. Rooligt!
Ursäkta att jag inte har några bilder. Men det kommer så småningom!
Jag saknar camomill och pappa och så. Men det är ju bara ett par veckor till jag är hemma igen ;)
Nu ska jag äta frukost.
pusshej

Kommentarer
Postat av: hanna

tycker verkligen om din blogg, riktigt snygg !

åh vad kul att vara i thailand, jag ska faktiskt dit mars så jag ser verkligen fram emot det ! :)

2011-02-01 @ 16:27:26
URL: http://hannadahren.blogg.se/
Postat av: rebecca

Nu kan man börja rösta fram "veckans blogg"

Och du är en utav de sex personer som har chansen att vinna. Det är besökarna som röstar fram vinnaren, så se nu till att du får mycket röster. lycka till! :)

2011-02-01 @ 16:58:25
URL: http://emmarebeccalind.blogg.se/
Postat av: Kajsa o Ingrid

Ja, vi vill verkligen se några underbara bilder !

Lyckliga ni som får åka till härliga Koh Samed

Hälsa mamma och faster !

2011-02-01 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0