we gonna set that party of

Har datakunskap med världens bästa lärare Magnus nu. Verkligen världens bästa, host host!
Idag ska jag rida lektion efter skolan och sen får vi se vad jag hittar på.
Imån ska jag in till eksjö på kvällen, och på söndag ska jag till Jönköping och kollar på de nationella tävlingarna. Jag tror att det kan bli riktigt spännande! Efter det sticker jag och mamma till Charlies rean. Om det är något kvar då vill säga. Jag tycker det är lite skrämmande hur galna folk kan bli av en rea. Haha men det är väl tur att det finns reor ;)

Ne nu ska jag börja jobba även fast jag ligger 3 uppgifter framför Nelly :) pusshej
ps. Vi hade matteprov innan också, mitt huvud är heeelt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0