tonight you arrested my mind

Hej allihopa!
Snacka om att jag har varit trött idag. Dock hade jag sovmorgon till tio så jag fick sova ut två timmar längre än vanligt. Vi hade engelska, turism och då gjorde vi bara collage.
På fredag är det Camp Rock 2!!! Jag är hur taggad som helst. Det blir då ett rejält träningspass på gymmet först, och sen sticker jag och Nelly hem till henne och möter Olivia. Vi ska käka min specialfruktsallad istället för godis. Visst låter det nyttigt. ;) Eftersom mina kära vänner sticker till Elin och Ida i Växsjö och dissar mig hemma blev det såhär. Men ni får ha det så kul utan mig brudar!
Ne nu ska jag gå och ta en alvedon innan mitt huvud sprängs.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0