teenage dream

Buenas noches amigos!
Nu har jag precis kommit in från stallet och en sväng på min pärla.
Imån ska jag in till skolan och träffa mina brudar Moa och Kajsa. Det är efterlängtat eftersom jag inte har sett dem sen stadsfesten (!) Så det ska hjälpa mig att plugga matte, dock tror jag att det kommer att bli mer prat än matte.
Om ni undrar varför jag har använt gamla bilder nu kan jag erkänna att jag hade tappat bort mitt minneskort, men när jag väl hittade det var kameran urladdad och jag för lat för att ladda den. Hehe



Slänger in en gammal bild igen, fast den här gången från midsommar.
Gillar mitt gula hår + att alla ser härligt borta ut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0