jag skryter inte gärna, och jag spelar inte känd. men jag föddes till en stjärna och kommer dö som en legend!

Nu ska jag dra ner till Willys snart och ladda upp för en riktig myskväll hemma! Chips, godis och nya veckorevyn.
Imån kommer några sköna brudar hit och då blir det tacos och film som vanligt. :)
En lite komisk sak i skolan idag. Jag såg säkert 5 stycken + mig själv som hade svart vit skjorta från gina. En av dom stod framför mig i matkön, så gissa vem som aldrig kommer att ha på sig det plagget. haha
Vad tycker ni om min rubrik förresten? Jag tror de flesta vet vad jag har fått det ifrån ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa:)

dålig uppdateriiiing beccs? ;)har sett den rubriker typ hundra gånger de senaste dagarna när jag gått in och kollat om du uppdaterat ;) hahah

2010-09-05 @ 14:39:18
URL: http://kajsawedee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0