frågor och svar

Du är kär nu - kär och kär kan jag väl inte påstå
Du har sårat nån så de börjat gråta - det har jag...
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra- hehe hela tiden! beccapeccaBUS lixom
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - det har hänt
Jag har smygit ut utan lov - i lyckeberg hände allt ;)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - neeeejdå!
Jag har en hemlighet som ingen vet - nej...
Jag har fuskat i ett spel - absolut inte! jag äger på neger president!
Jag har struntat i ett prov - det har jag gjort.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - mjaooo
jag kan inte svälja piller - jo?
Jag har tagit mediciner mot depression - hahahaha nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - om kl. ett räknas som hela dagen?
Jag har vaknat gråtande - japp
Jag har somnat gråtande - nja, tror inte det.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - vem gör inte? jag är ingen emo.
Jag har sett någon dö - nej tur det!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - inte vad jag vet.
Någon nära till mig har begått självmord - Nej tack och lov.

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - jag hittar inte nånstans.
Jag har sett en fallande stjärna - Nej.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Som sagt, har inte sett någon!
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - haha ja det ska vi inte gå in på.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - hehe ja
har sparkat en kille mellan benen - e och s får skylla sig själva helt enkelt!
har hoppat fallskärm från ett flygplan - nopes, men det står på min görainnanjagdör lista
har lekt sanning eller konsekvens - vem har inte? :p
druckit en hel liter mjölk på en timme - haha nej
Jag har medverkat i en teater - jajemen :)
har träffat någon som du bara träffat på internet? öö nej?!
du har fångat en snöflinga med tungan- Självklart :P
Jag har suttit på ett tak på natten - det har jag det med.
Jag har aprillat någon - jag har inte så smarta kompisar vettni.
Jag har åkt taxi - yes
Jag har ätit sushi -  ne, jag vågar aldrig hehe
Jag har åkt snowboard - nej
jag har tråkigt nu - lite kanske... ska snart in och kolla på i rymden finns inga känslor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0