don't you worry about that

Idag har vi haft vårat första prov. I Handel och Service, och jag skojar inte om jag säger att hela klassen va klara på mindre än 10 minuter med 12 frågor. Haha, så sjukt lätt! Eller jag kanske ska vänta till jag har sett resultaten innan jag säger för mycket.
Det blev inget gym idag, för istället blir det ett hårdpass i dressyr på Celine för mamma. Känner att jag är redo för att tjocka mig ikväll at Nellys place. CAMP ROCK IKVÄLL JU! Någon mer än jag, Olivia och Nelly som ska kolla?
Det hoppas jag.
Nu ska ta ner min kisse från bordet innan han har käkat upp alla mina chips. Just nu har han stoppat in hela huvudet i påsen? Problem katt?



Säger som carro. Jag har världens sötaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0