candle





Idag har jag inte så mycket att skriva om direkt. Mer än att vi slutade 13.30 och det enda jag har gjort efter det är att sova och kolla på tv. Lite segt men min huvudvärk har kommit tillbaka också.
Skolan var chill, och vi va på en föreläsning för Maria Börjesson. Haha skön människa alltså!
Hösten är så himla mysig! Nu har jag tänkt ljus i ca. 1 vecka. Man sitter framför brasan med stora koftor och sockar. :)
Ne nu ska jag vara snäll och ge min kompis Kajsa en länk också. för att jag är bäst helt enkelt! fast egentligen borde jag inte det för hon har fler besökare än mig...
www.kajsawedee.devote.se
Dessutom fyller Nellypellypäronpung 16 imån.

Hehe, det blev lite att skriva om iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0