be the love generation

URSÄKTA att jag har blivit så himla dålig på att uppdatera. Men dagarna går åt att plugga och rida så det är typ det enda jag hinner. Skolan är ganska seg men klassen är toppen! Dock har vi läxor till varje dag och slutar halv fyra nästan varje dag. Men men. Idag drog jag till Eksjö efter skolan iallfall och mötte upp Kajsa. Vi pratade och jag köpte ett kollegieblock och ett pennfack.

Ser att jag har fått lite frågor. Jag ska kanske köra en frågestund snart? :)
Men jag kan svara på en iallafall.
Vem är din inspiration när det kommer till kläder?
Miley Cyrus! faktist. Jag vet att typ alla känner igen henne som Hannah Montana men det är verkligen inte hon.
Sen är det nog Lauren Conrad och Audrina i the hills också. Jag brukar köra en mix. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0