19 september



Alice, Elin, jag, Mos och Jessika. Taget på Kajsas fest som var ett av höjdpunkterna i somras!

Nu har jag precis kommit in från 3 timmars hårdpass på millan och cillen. Dessutom red jag lektion för mamma, hehe ännu jobbigare. Hon säger att jag har tappat orken och konditionen, och det håller jag faktist med henne om. Vet inte om jag ska ut och gå med carro sen, dock regnar det ju till och från hela tiden.
Dessutom är det val idag! Så jag hoppas verkligen att alla som får rösta gör det.
+ att Ola Rapace är singel. Han och Naomi har skilt sig :D


Kommentarer
Postat av: Kajsaq

2010-09-19 @ 19:09:31
Postat av: kajsa

eheheheheh det va kul :D fan jag ska ha fest snaaaart igen :D typ halloween?

Sen kom jag på en sak? Någon gång i höst drar vi upp till mamma? Shoppar i linköping , på kvällen dricker vi lite vin pratar och lagar mat osv ? :)

PUSS

2010-09-19 @ 19:11:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0