tävling igen!

Idag har jag tävlat för första gången på ett halvår och det va underbart! Undrar vad det är med tävlingar som gör det så speciellt egentligen? Solen skiner, det är höst och de allra flesta är glada.
Jag red debuterade både LA:6 och Msv:C2 på Camomill idag, och det slutade med 63% i båda klasserna. Första klassen var hon lite för spänd, men andra klassen är jag jättenöjd med. Dessutom kvalade jag till MSV:B3 med henne också! :D
Celine red jag i MSV:B3 för andra gången och henne är jag också nöjd med. Dressyrdelen och skritten var klockren, dock inte galoppen när hon gör lite som själv vill med byterna fortfarande. Haha
Bilder och sånt är tagna, synd bara att jag inte kan få in dem på datorn. Så ni får se dem nån annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0