our love was just a masqurade



Jag och Millsi var med på terorin igår, hon var jätteduktig! :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Men snart är min dator tillbaka igen.
Idag är jag hemma för jag är så förkyld att det enda jag gör är att hostar och nyser. Så vi får hoppas att det går över till helgen. Lite senare ska jag cykla bort till stan och köpa det sista till halloweenfesten, och sen får vi se om Kajsa kan komma till Nässjö också.
Lovet kommer gå fort tror jag! På lördag ska jag och Jack vara skyltdockor för JC i några timmar, sen ska jag till Eksjö och då är det fest som sagt. Sen på måndag ska jag vara med Johanna, Jenny och Matilda som är såhäääääär efterlängtat! Tisdag drar vi til Vetlanda och på Onsdag är det fest igen fast den här gången i Jönköping.
Resten av lovet är inte så bestämt men jag kommer nog på saker att göra. :)
Nu ska jag nog käka något innan jag drar. Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0