jag vägrar att inse, du sviker mig alltid

Datakunskap. Vad har man för nytta av exell? Egentligen ganska mycket men jag har inget behov av det just nu iallafall. ;) hehe
Ikväll skulle jag egentligen på fest men det blev inte av som vanligt så jag får en lugn hemma kväll. (som vanligt)
Skolan började med ett svårt spanska prov, men trots det har jag varit på bra humör. Tyvär förstördes det nyss.
Om någon inte har något att göra ikväll får ni gärna höra av er ;) hehe
Adiós



Axel och dannes idol :)

Kommentarer
Postat av: Axel

OMG!!!!!!

2010-10-22 @ 13:46:19
Postat av: rebecca

hahahahaha dör

nästa gång blir det på justin bieber

2010-10-22 @ 15:35:20
URL: http://beccapeccabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0