I will fall for you, soon



Hellluuu, hur bra dag som helst faktist! Därav bilden när alla är glada :)
Som sagt, skolan är lika seg som alltid men efter den åkte jag till Eksjö. Då mötte jag Kajsa på stationen och vi gick och fikade (som vanligt). Sedan gick vi till sjöängen och tog jättefina höstkort! Tyvär kan jag inte lägga in dem än eftersom jag inte har någon dator. (pappa har börjat kolla på macbook pro nu(!) heheheh
Nej men efter vi hade fotat gick jag till primetime och piercade navlen. Lite efter, men man vill ju se lite bra ut när vi åker till Thailand. Jag åker ju trots allt med Olivia och mamma. :)
Nu hoppas jag att jag köper en dator så fort som möjligt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0