I know, we are a little crazy. But that's just the way we roll



ÅÅÅ fattar ni hur jobbigt det är att inte har någon dator eller? Som tur är kom jag hem innan olle idag så jag kunde låna hennes. Men den här veckan har det nästan varit tur. Jag har hållt/håller igång två hästar varje dag och pluggar till prov. Vi har haft tre prov och slutat halv fyra nästan varje dag. Så ont i huvudet har jag haft men what to do. ;)
I helgen är det tävling och träffa alla härliga igen! Säger som kajsa, jobbigt när alla inte finns på samma ställe längre.
Nästa vecka är det lite lungare så om jag har tillgång till dator blir det massvis med bloggande och också en ny design! :)
Vill ni ha en ny eller kvar den jag har nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0