happy birthday babe



Grattis världens bästa syster! 15 år!
Nu ska jag vara så känslig och skriva en text om Olivia, så de flesta kommer nog att bli förvånade. ;)

Du vet att jag alltid kommer att se dig som den där lillskiten som du är på bilderna. Därför gillar jag att kolla igenom dem så ofta. Du vet att jag vill att du ska ha din naturliga hårfärg, inget smink och ingen attityd. Du sa aldrig ett ont ord om någon, sa till mig att jag skulle ta det lugnt när jag gick ut på kvällarna och lånade mina kläder och gömde dem i din egna garderob för att du ville ha dem. Sånt jag aldrig kommer att glömma.
Nu håller du på att växa upp och vi blir mer och mer olika varandra. Jag tror att det är den största anledningen till våra bråk, att vi inte håller med varandra. Men vi har iallafall en sak gemensamt, vi är lika envisa båda två. Tyvär kan det bli till våra nackdelar ibland, men vi vet alltid var vi har varandra. Och att vi alltid kommer att stå vid varandras sidor, genom allt!
Jag kan inte säga åt dig vad du ska göra resten av livet, för du håller på att bli vuxen. Det är det jag aldrig kommer att förstå. Alla de gångerna jag har tagit hand om dig. Nu är det dags att stå på egna ben lillen. Nu är det min tur att säga åt dig vad du ska göra. Inte dricka alkohol eller umgås med fel människor. För du är en av de bästa människorna som finns. Ditt leénde gör många glada, det ska du veta.
Du är en av de bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: syster Olivia! :)

du är faktiskt rätt okej du också syster!

blir nästan lite rörd av att läsa texten, ska läsa denna varje gång vi bråkar!

Egentligen vågar jag inte erkänna att jag tycker om dig men du vet :p

puss, du är en underbar syster<3

2010-10-21 @ 21:14:49
URL: http://oliiviaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0