"Titta inte", viskade den rödhårige tankeläsaren.

För er som älskar Stephanie Meyer men redan har läst Twilight serien flera gånger kan jag rekomendera "Bree Tanners andra liv". Jag lånade boken av Malin och det var så himla bra. Man får följa Brees liv när de tränas och hennes förhållande med de andra nyfödda. Dock är det så hemskt, att det ska han ett sådant avslut...



Nu var det alltså dags. Jag var fortfarande inte rädd.
Det enda jag beklagade var att jag inte skulle kunna berätta för Fred om allt det här.
Han skulle ge sig ut nästan i blindo i en värld som vimlade av farlig politik, falska poliser och hemliga klaner.
Men Fred var smart, försiktig och begåvad. Vad skulle de kunna göra med honom om de inte ens kunde se honom? Kanske skulle de gulögda stöta på Fred en vacker dag.
"Var snälla mot honom", vädjade jag tankeläsaren.
"Ta hand om det där, Felix" sa Jane likgiltigt och nickade mot mig. "Jag vill åka hem".
"Titta inte", viskade den rödhårige tankeläsaren.
Jag slöt ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0