lets get crazy

En sak som jag saknar något sjukt är alla hopptävlingar. Min första tävling i klubbhoppning gjorde jag när jag var sju år på Belinda. Min första start lokalt gjorde jag på Lafayette när jag var nio år. Första regionala när jag var 10 och nationella när jag var 11. Jag kunde rida tre hästar om dagen och ändå hinna med skolan. Nu känns det inte som att jag hinner ett jävla skit rent ut sagt. Ett tag stressande jag igenom dagarna för att hinna plugga och rida/träna. (kolla på tv)
Men egentligen hinner jag allting i lugn och ro. Bara man planerar upp allting, för folk säger alltid till mig att jag är bra på det. Så jag har tagit åt mig av det, och på sista tiden har jag fått ihop det mesta faktist. :)
Så om ni vill få ett lugnare liv, skriv upp på söndag kvällen vad ni ska hinna göra under veckan och varje veckodag. Ett schema funkar, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0