1:a advent

Jag vet inte riktigt vad som hände igår kväll, eller det gjorde jag ju (missförstå mig inte). Jag och Mos åkte in till Eksjö runt sju tiden och vi var alla tjejerna hemma hos henne. Efter ett par timmar började jag må äckligt illa. Pappa ringde och sa att han var påväg hem så då åkte jag med honom. När vi nästan var hemma blev pappa tvungen att stanna bilen så jag kunde gå ut och spy. Jag var helt blek i ansiktet, och ni som känner mig vet att jag aldrig är det annars. När jag väl var hemma gick jag och la mig. Jag har vaknat säkert 10 gånger i natt och mått jätteilla! När jag vaknade runt 11 tiden kände jag inte av någonting. Jättekonstigt. Magsjuk är jag nog inte, men jag undrar om det var något konstigt jag åt på McDonalds igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0