the real me

Jag gillar smink, jag kan inte tänka mig att gå till skolan utan smink. Jag använder det gärna i stora mängder. Så att man ser sträcket vid halsen, gärna tigersträck också. Så att man ser att jag är en hona på jakt efter en hane. Håret plattar jag också, och tillsätter mycket puder och hårspray, så att det ska få volym. Vid ögonen tar jag vit ögonskugga, så att mina ögon glänser till mina vita idominläppar, jag tar mascara tre gånger för att det ska bli finare. Jag har tofsar på benen i färgerna rosa och limegröna, så att det sticker ut. Också en bandana som man ska ha runt huvudet egentligen för att det är mycket coolare att ha den på benen. Jag har bara korta shorts för att mina bruna ben ska synas. Sedan har jag ett lite för litet linne som har färgen rosa. I LIKE IT!


Kommentarer
Postat av: KAJSA :)

HAHAHAHAHAH, becca , du är sjukt säger jaaag :D<3

2010-05-27 @ 13:52:53
URL: http://kajsawedee.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2010-05-27 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0