painting flowers

Nu kom jag hem från Jönköping för en stund sen. Vi åkte till Charlies och kollade på fullt av kavajer! Jag fastnade för den nya dressyrmodellen i märket Pikeur. Kanonsnygg är den! Marinblå, figursydd, längre modell och silver längst ut på kanten på kragen. Ni får se den nästa helg när det är tävlingar. :)
Sedan köpte jag ett par längre sporrar med. Mamma och pappa visade en massa ridbyxor också, men jag var så himla trött att jag inte orkade prova. haha! På hemvägen somnade jag.
Ne nu ska jag ta en aldedon för att dämpa min huvudvärk och dra ut och rida i det vackra vädret som jag skulle kunna döda. Ikväll ska jag till min vän Carro, som jag förövrigt saknar och inte har varit med på flera veckor!
puss ♥


en bild på De Bästa från Wembley Arena i london 20 november 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0