I can be everything you need

Så, nu är jag klar med alla nationella prov för högstadiet! Känns så himla skönt. Dagen började med att jag hade svenska muntliga, och sedan över gick det till spanska lektionen efter men då var det läsförståelse. Imån har jag bara energiprov och sen är det inga mer prov förhoppningsvis, dock ett par inlämningar.
På söndag ska jag tävla Celine äntligen! Mammas häst som jag har b.la vunnit DM med och vunnit 9/10 starter på. :) På söndag ska jag debutera MSV! Är taggad till tusen. Jag hade tänkt att vara med mina kära vänner på kvällana runt om Eksjö, men det hinner jag inte. + att Johanna kommer på lördag! Ska bli jättekul, vi har inte varit på säkert ett år nu.
Ne nu ska jag käka lite, känner mig ganska hungrig idag. haha!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0