A little bit longer.



Tycker ni jag är en mes om jag lipar till det här? För det är precis vad jag gör just nu. Jag får ont i magen av det här! Jonas Brothers konsert var nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv.
Stör mig på att hon sjunger med, men jag förstår för det gjorde nästan alla. haha.
Om ni inte hör vad han pratar om, så säger han typ "Livet är fullt av fördelar, och ni ska ta vara på livet. När jag var på väg på väg till sjukhuset den kvällen, tänkte jag på er. Tack vare er kan jag vara här ikväll."
En liten sammanfattning. Nick har svår diabetes för er som inte vet. En fullsatt arena och nästan alla sitter och gråter. Ja, det va maffigt!
En sån här konsert är något man verkligen måste göra någon gång i livet. Men det här var defenetivt inte den sista för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0