bad day

Jag hatar onsdagar! Eller hatar och hatar, men det blir alltid så mycket prov då. ;p haha
Skolan gick bra, och först lagade jag och Ronya pasta Carbonara och cheesecake på hemkunskapen. Räckte till ett vg. Sen blev det mycket tjejsnack och lite annat. När jag kom till Nässjö skulle jag gå in och lämna tillbaka en mascara som jag råkade köpa brunt. Men nej det går inte, utan den bitchen i kassan babblade på och sa att det inte gick, så jag lackade direkt (haha, har blivit mycket sånt idag ;) och gick till slut och hämtade en annan och frågade om hon kunde öppna den från plomberingen och kolla att den va svart. Hahahah, så jäkla arg va jag!
Men nu till något viktigare! Synd att spanska, fysik, engelska och so är så tråkigt att plugga bara ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsii

HAHAH mascaran xD skön!

snyyygg på bild btw :*

2010-03-03 @ 18:23:20
URL: http://kajsawede.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Du är vacker!



Åh, vad du gör mig glad :D Det värmer verkligen! Tusen, tusen tack :D Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-04-06 @ 15:52:29
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0