watch me burn

HEEEJ! Mår alla bra idag eller? Jag mår iallafall kanonbra idag. Huvudvärken är borta och vid 5 ska jag rida lektion och hoppas på att det blir ett riktigt hårdpass. Eller inte jättehårt för sen ska jag ut och springa. Känner att jag måste göra det nu. Jag får alltid ångest när jag inte har tränat. (Som typ i helgen när jag inte gjorde ett skit var jag tvungen att dra ut till stallet och rida när Johanna hade åkt hem).
Affie kommer ikväll sen också, på torsdag ska vi till Angelina, på fredag är det fest och på tisdag blir det göteborg! Undra om jag känner mig så glad för att jag har fullt upp nu? Det brukar vara då jag mår bäst. :)

¨

Vet ni att man inte få ha ringar, nagellack, halsband eller armband när man jobbar på princess? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska du till göteborg med ?

Din blogg rockar! :D

2010-07-27 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0